Služba prodeje nemovitosti formou aukce zahrnuje několik klíčových kroků a činností:
Úvodní konzultace k vašim plánům a cílům: V této fázi dochází k porozumění vašim požadavkům a cílům ohledně prodeje nemovitosti.
Odhad reálné tržní ceny nemovitosti: Provádí se odhad skutečné tržní ceny vaší nemovitosti.
Doporučení k nastavení kupní ceny a pravidel aukce: Zde se nastavuje cena a pravidla pro samotnou aukci.
Zpracování dokumentace a informací o nemovitosti: Příprava veškerých potřebných dokumentů a informací o dané nemovitosti.
Zpracování prodejní prezentace: Vytvoření textů, dokumentace a fotografií pro prezentaci nemovitosti.
Vytvoření nabídky pro účely inzerce: Příprava nabídky pro zveřejnění inzerce v českém a anglickém jazyce.
Inzerce na portálech Sreality a Idnes: Zveřejnění inzerce pod značkou Asistenta vlastníka s kontaktními údaji.
Organizace prohlídky a aukce: Zahájení prohlídky pro zájemce a samotný průběh elektronické aukce.
Vyhodnocení výsledků aukce: Oznámení vítěze a následné kroky k uzavření dohody o koupi nemovitosti.
Tato služba je určena pro klienty, kteří chtějí zajistit efektivní a transparentní prodej nemovitosti. V průběhu spolupráce je možné absolvovat až dvě aukce, pokud první aukce nepřinese očekávané výsledky.
CENA ZA 3 MĚSÍČNÍ SPOLUPRÁCI JE NASTAVENA JAKO FIXNÍ VE VÝŠI 29.000KČ, NEPLATÍTE PROVIZI Z PRODEJE NEMOVITOSTI.
Vytvořeno v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉŘE
Tomawell s.r.o. © 2024
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.