Služba prodeje nemovitosti formou aukce zahrnuje několik klíčových kroků a činností:

  1. Úvodní konzultace k vašim plánům a cílům: V této fázi dochází k porozumění vašim požadavkům a cílům ohledně prodeje nemovitosti.

  2. Odhad reálné tržní ceny nemovitosti: Provádí se odhad skutečné tržní ceny vaší nemovitosti.

  3. Doporučení k nastavení kupní ceny a pravidel aukce: Zde se nastavuje cena a pravidla pro samotnou aukci.

  4. Zpracování dokumentace a informací o nemovitosti: Příprava veškerých potřebných dokumentů a informací o dané nemovitosti.

  5. Zpracování prodejní prezentace: Vytvoření textů, dokumentace a fotografií pro prezentaci nemovitosti.

  6. Vytvoření nabídky pro účely inzerce: Příprava nabídky pro zveřejnění inzerce v českém a anglickém jazyce.

  7. Inzerce na portálech Sreality a Idnes: Zveřejnění inzerce pod značkou Asistenta vlastníka s kontaktními údaji.

  8. Organizace prohlídky a aukce: Zahájení prohlídky pro zájemce a samotný průběh elektronické aukce.

  9. Vyhodnocení výsledků aukce: Oznámení vítěze a následné kroky k uzavření dohody o koupi nemovitosti.

Tato služba je určena pro klienty, kteří chtějí zajistit efektivní a transparentní prodej nemovitosti. V průběhu spolupráce je možné absolvovat až dvě aukce, pokud první aukce nepřinese očekávané výsledky.

CENA ZA 3 MĚSÍČNÍ SPOLUPRÁCI JE NASTAVENA JAKO FIXNÍ VE VÝŠI 29.000KČ, NEPLATÍTE PROVIZI Z PRODEJE NEMOVITOSTI.

 
 
 

Vytvořeno v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉŘE

Tomawell s.r.o. © 2024

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení